Nasze gwarancje
Gwarant,
Windmöller GmbH,
reprezentowana przez zarząd,
Charles-Lindbergh-Ring 13,
32756 Detmold, Republika Federalna Niemiec
oferuje Kupującym, zwanym dalej „Beneficjentami gwarancji”, gwarancję na pokrycie podłogowe [nazwa produktu] na następujących warunkach:
Umowa gwarancyjna / Okres gwarancji
Niniejszą ofertę mogą przyjąć wyłącznie Kupujący, zarówno osoby fizyczne, jak i prawne lub spółki osobowe.
Gwarant nie rezygnuje z wymogu wyraźnego oświadczenia o przyjęciu gwarancji przez Beneficjentów gwarancji.
Przyjęcie gwarancji następuje poprzez odesłanie niniejszego, kompletnie wypełnionego i podpisanego formularza gwarancyjnego na adres pocztowy Gwaranta lub poprzez przesłanie go drogą elektroniczną na adres garantie@windmoeller.de w ciągu 30 dni od dostawy towaru.
Decydujące dla zachowania terminu przyjęcia jest doręczenie Gwarantowi oświadczenia o przyjęciu.
Gwarancja obowiązuje przez okres [x lat] od daty dostawy towaru, tzw. okres gwarancji.
Decydujące dla uznania przypadku gwarancyjnego w okresie gwarancji jest zgłoszenie przypadku gwarancyjnego Gwarantowi. Zgłoszenia, które wpłyną do Gwaranta po upływie okresu gwarancji, nie stanowią podstawy do roszczeń, nawet jeśli przypadek gwarancyjny miał miejsce przed upływem okresu gwarancji.
Warunki gwarancji
Pokrycie podłogowe [nazwa produktu] zostało zakupione przez Beneficjenta gwarancji od Gwaranta i opłacone najpóźniej w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury. Decydujące dla zachowania terminu jest wpływ płatności na rachunek Gwaranta.
Pokrycie podłogowe zostało ułożone zgodnie z instrukcją Gwaranta w zakresie zastosowania zalecanym przez Gwaranta, w szczególności zgodnie z uznanymi zasadami rzemiosła i techniki.
Podczas układania użyto wyłącznie odpowiednich materiałów pomocniczych, dostosowanych do pokrycia podłogowego w systemie.
Przed rozpoczęciem użytkowania i przez cały okres użytkowania, obszary wejściowe wyposażone były w odpowiednio dobrane strefy czystości zabezpieczające przed zanieczyszczeniami powodującymi ścieranie.
Powierzchnia była na bieżąco czyszczona zgodnie z instrukcjami czyszczenia i pielęgnacji Gwaranta.
Przypadek gwarancyjny / Zgłoszenie / Konsekwencje gwarancji
Przypadek gwarancyjny ma miejsce, gdy pokrycie podłogowe [nazwa produktu] wskutek normalnego użytkowania w przewidzianym zakresie zastosowań wykazuje zmiany we wzorze i/lub kolorze, które są wynikiem zużycia warstwy użytkowej w uszkodzonym obszarze. Zużycie rozumie się jako przetarcie warstwy wierzchniej na powierzchni co najmniej 10 cm².
Przypadek gwarancyjny należy zgłosić Gwarantowi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni od momentu, gdy Beneficjent gwarancji powziął wiedzę o zaistnieniu przypadku gwarancyjnego. W przypadku bezskutecznego upływu terminu, usługi gwarancyjne są wykluczone.
Gwarant może uzależnić wykonanie świadczeń gwarancyjnych od możliwości uprzedniego dokonania oględzin zgłoszonych wad wizualnych.
W przypadku spełnienia warunków gwarancji, Gwarant dostarczy Beneficjentowi gwarancji bezpłatnie materiał zastępczy w celu wymiany powierzchni dotkniętej wadami wizualnymi, pod warunkiem terminowego zgłoszenia przypadku gwarancyjnego. Obszar dotknięty to obszar w zamkniętej lub wizualnie ograniczonej przestrzeni. Gwarant dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć produkt zastępczy o identycznym wzorze. Jeśli nie będzie to możliwe, Gwarant jest zobowiązany jedynie do dostarczenia dostępnego materiału zastępczego, który będzie jak najbardziej zbliżony do materiału reklamowanego. Dalsze roszczenia są wykluczone.
Gwarant może, według własnego uznania, zwrócić alternatywnie wartość zakupu.
Wybór prawa właściwego / Jurysdykcja / Oświadczenie o przyjęciu
Niniejsza umowa stanowi całość porozumienia gwarancyjnego między stronami i zastępuje wszelkie wcześniejsze porozumienia lub zapewnienia, pisemne lub ustne, dotyczące przedmiotu umowy gwarancyjnej.
Umowa gwarancyjna jest uzupełniona jedynie przez obowiązujące prawo. Obowiązuje prawo Republiki Federalnej Niemiec z wyłączeniem konwencji ONZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG, Convention on Contracts for the International Sale of Goods).
Wyraźna lub dorozumiana rezygnacja z praw wynikających z niniejszych warunków w poszczególnych przypadkach nie ma wpływu na skuteczność warunków w pozostałych transakcjach handlowych.
Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy podlegają jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby Gwaranta.
Warunki umowy gwarancyjnej
| Produkt | Lata gwarancji |
|---|---|
| wineo 400 | 5 lat |
| wineo 600 | 7 lat |
| wineo 800 | 10 lat |
| wineo 1000 | 10 lat |
| wineo 1200 | 15 lat |
| wineo 1500 / 1500 sea | 20 lat |